Twin Val’kyr
Race Val'kyr (Undead)
Level ?? Boss
Health 5,790,000 (10-player)
8,376,000 (10-player Heroic)
27,980,000 (25-player)
39,000,000 (25-player Heroic)
01. Ismertető
A Twin Val’kyr (Val’kyr ikrek), a Trial of the Crusader negyedik kihívását jelentik. A két szárnyas közös életerővel rendelkezik, mint AQ-ban a Twin Emperors.
02. Képességek
02.01 Edyis Darkbane
Twin Spike: 100% fegyver sebzést okoz és egy debuffot hagy maga után, ami 20%-kal megemeli a célpont által elszenvedett sebzések mértéket. A debuff 10 alkalommal halmozódhat a célponton (stackel), 15 másodperc hatóideje van.
Shield of Darkness: Egy pajzsot tesz a varázslóra, ami meghatározott mennyiségű sebzést nyel el és védi a spell megszkítástól is. A képességet közvetlen a Twin’s Pact használata előtt süti el.
10 fős: 175000 sebzés elnyelés
25 fős: 700000 sebzés elnyelés
Twins Pact: 15 másodperc varázslási idejű spell, amit közvetlenül a Shield of Darkness használata után kezd el. A varázslat gyógyítja az ikreket az életerejük 20%-val. A varázslat megszakítható, ha a időben leütjük a Shield of Darknesst.
Dark Vortex: Chaneles varázslat, 8 másodpercig tart castolni és mindig a Light lénnyé vált játékosokat célozza.
10 fős: 5850-6150 Dark sebzés
25 fős: 9263-9736 Dark sebzés
02.02 Fjola Lightbane
Twin Spike: 100% fegyver sebzést okoz és egy debuffot hagy maga után, ami 20%-kal megemeli a célpont által elszenvedett sebzések mértéket. A debuff 10 alkalommal halmozódhat a célponton (stackel), 15 másodperc hatóideje van.
Shield of Lights: Egy pajzsot tesz a varázslóra, ami meghatározott mennyiségű sebzést nyel el és védi a spell megszkítástól is. A képességet közvetlen a Twin’s Pact használata előtt süti el.
10 fős: 175000 sebzés elnyelés
25 fős: 700000 sebzés elnyelés
Twins Pact: 15 másodperc varázslási idejű spell, amit közvetlenül a Shield of Lights használata után kezd el. A varázslat gyógyítja az ikreket az életerejük 20%-val. A varázslat megszakítható, ha a időben leütjük a Shield of Lightsot.
Light Vortex: Chaneles varázslat, 8 másodpercig tart castolni és mindig a Dark lénnyé vált játékosokat célozza.
10 fős: 5850-6150 Dark sebzés
25 fős: 9263-9736 Dark sebzés
03. A csata
Az ikrek nem fognak támadni, ha besétálsz a terembe, sőt, még akkor se ha kiválasztod, hogy melyik portálhoz kötöd magadat.
A csapat álljon fel félkörben a teremben, és két egyforma tank-dps-damage groupot alkosson. A két – ilyen módon kialakított csapat – kösse magát egy egy portálhoz, így kialakítva egy Dark (shadow damage) és egy Light (Fire damage) csapatot. Ha megkapták a debuffokat (Dark és Light Essence) kezdődhet a móka.
A Light debuffos csapat a Dark Val’kyrt, Darkbanet támadja, míg a Dark-os csapat (haha) Lightbanet. A debuff az ellenkező típusú bosson sebzés növekedést ad.
A tankoknak el kell különíteni egymástól a két csirkét és a portáljuk közelében kell tartaniuk őket.
A csata egyáltalán nem bonyolult, csak oda kell figyelni, hogy időben reagálj a két szárnyas képességeire. Ahogy elkezdődik a harc a terem különböző részein Orbok manifesztálódnak, amik ide-oda mozognak. Ha valaki hozzájuk ér, felrobbanak:
Két féle orb van, milyen meglepő: Dark és Light. Ha egy Orb felrobban, akkor a körülötte tartozkódók ha azonos debuffal rendelkeztek, mint az orb speed és damage buffot kapnak, míg az ellentétes fázisúak 7000 sebzést.
Ha egy boss ér egy orbhoz, ami vele azonos fázisú, akkor ő is megkapja a pozitív hatást.
Az ikercsirkéknek két fő képességük van, a Twin Pact és a Vortexx. Az életerejük azonos, ilyen szempontból egy targetnek számítanak.
A Twin Pact a heal spelljük, amit helyből azután kezd valamelyik használni miután bebubizta magát. A spell szakítható, de a bubi miatt nem férsz az ikerhez, így azzal kell kezdeni, hogy le kell ütni a dögről a bubit. Ezt egy módon tudja a raid megoldani: mindenki a varázslóval ellentétes portálra kattint, így szert tesz a varázslót extrán sebző debuffra. A heal varázslási ideje 15 másodperc, tehát ezen az időn belül fázist kell cserélni, lenyomni a bubit, és valami szakításra képes embernek el kell némítania a szárnyast. Ha nem jön össze, akkor az Ikrek életereje (ami közös, ugye) 20%-kal gyógyul.
A másik spell amire oda kell figyelni, a Vortexx. A Vortexx azokat sebzi akik ellenkező fázisban vannak, mint az azt éppen varázsló Iker. Ezeknek az embereknek amíg gyúrja a varázslatot (8 másodperc) fázist kell váltaniuk. Ha ez nem jön össze a varázslat sebzi a játékost és 30000 sebzést szenved el.
A csata tehát az ikrek figyeléséről szól, és a debuffunk cseréjéről amikor ép valami csúnyát akarnak csinálni velünk. Az egész csata folyamára érvényes, hogy miután nincs már szükség arra, hogy váltsál magadon debuffot mindig és automatikusan térj vissza ahhoz, amit az elején rád osztottak.
A csata körülbelül 4-6 perc hosszúságú.