Dreamweavers Guild

Szerda, 2024-09-18, 8:45 AM
Üdvözöllek Vendég
Nyitólap

Regisztráció

Belépés

RSS

Northern Beasts


VIDEO


Gormok


1. Leírás


Gormok a Northrend Beast event első fázisában érkezik, egy hatalmas Magnataur, aki főleg vérzés alapú támadásokkal operál. Snoboldokat hív, minden harcban 5 darabot, mikor a hátáról leugrik egy, üvölt egyet:

"Spawns fire pies that have to be avoided.”
2. Képességek
Staggering Stomp: 0,5 másodperc cast time, 15 yardos körzetben fellök mindenkit, sebez, és silencel 8 másodpercre.
10 fős: 9263 – 9737 sebzés
Impale: 10 yardra hat, instant spell, 150% weapon damage azonnal, majd egy bleeding effektet rak a targetre.
10 fős: 3500-4500 sebzés

3. A csata

A csata folyamán Gormok egy stackelődő bleeding debuffot rak a tankra, ha 2 stack felment a másik tank áttauntolja, és így tovább.

A csatát jelentősen nehezítik a Snoboldsok, amiket Gormok dobál random emberekere a raidben. A csata folyamán 5 Snobold érkezik. A Snoboldokat le kell szedni a healerekről, mert stunolnak, illetve ha az megszűnt dazelnek. Ez a később tárgyalt tűzkörök miatt kellemetlen. A wowwiki-n látható leírás azt mondja, hogy érdemes egy blood talentes Death Knightot ráállítani a Snoboldokra, mert az öngyógyításával nagyjából ki is healeli a bekapott sebzést. A snoboldok immunisak minden CCre és a tauntra is!

Gormok ezenkívül tűzköröket rak a padlóra, amikből nagyon gyorsan ki kell mozogni, mert nagyot sebeznek. A tűzköröket random targetre nyomja, ezért a távolsági dps és a healerek szóródjanak szét a teremben, így egyszerre maximum egy ember kerülhet bajba, illetve lesz hely elmozogni.

A tankokba 13000-17000 közötti sebzést tesz, ehhez adódik hozzá még a Staggering Stomp, illetve a bleed effekt sebzése is. Úgy tűnik a törpe tankok itt nagy előnyt fognak jelenteni a Stoneformmal.

Acidmaw és Dreadscale

1. Leírás

Acidmaw és Dreadscale a Northrend Beasts fight második fázisában jönnek.

Az adatlap még nem teljes, amint van friss információ frissítem!
2. Képességek
2.1. Acidmaw
Paralytic Bite: Instant támadás, ami bénító mérget hagy maga után (Paralytic Toxin).
10 fős: 12,950 – 15,050 nature sebzés
Paralytic Spray: AoE sebzés, ami gyengített bénító mérget hagy maga után.
10 fős: 8,325 – 9,675 nature sebzés
Acidic Spew: AoE sebzés, a boss elötti területen levőket sebzi instant.
10 fős: 2,775 – 3,225 nature sebzés
Slime Pool: Méreg felhőt köp, ami sebzi aki benne áll.
10 fős: 5,088 – 5,912 nature sebzés

2.2. Dreadscale
Burning Bite: Instant támadás, egy célpontra. Égő epével teríti be az áldozatot (Burning Bile). Jó étvágyat.
10 fős: 11,100 – 12,900 fire damage
Burning Spray: Instant támadás, a caster előtt álló célpontokat érinti, ha jól értem DoT-ot hagy maga után.
10 fős: 3,700 – 4,300 fire sebzés / 0,25 másodperc
Fire Spit: 1,1 másodperc cast idő, egy célpontra hat. Valami tüzes köpés lesz.
10 fős: 9,250 – 10,750 fire sebzés
Molten Spew: a célpont és körülötte állók szenvedik el ezt a támadást, már megint égő epét hány és azzal borít be.
10 fős: 8325 – 9675 fire sebzés
3. A csata

A csata lényege, hogy a Burning Bile és a Paralytic Toxin hatnak egymásra.
Acidmaw Paralytic Toxin-t tesz az áldozatára, míg Dreadscale Burning Bile-t.
A Paralytic Toxin-nal mérgezett játékosok el tudják távolítani magukról a mérget, ha egy Burning Bilelal beterített játékos fire damage leszedi róluk a cuccot. Egy tick fire damage elég is hozzá.
A Burning Bile magától leesik, nem eltávolítható.

A két Jormungarhoz két tank kell. Dreadscale érkezik elsőnek az ajtó jobb oldalán, majd Acidmaw balról, a föld alól. A két vakarék közül az egyik mindig helyhez kötött.

Az első körben Dreadscale a mozgatható és Acidmaw van helyhez kötve. Dreadscale tankja kapja a fire debuffot, Acidmaw tankja és az őt ütő játékosok a bénító mérget. Mikor cserélnek a mérget kapott játékosok fussanak a Dreadscalet tankoló mellé, így leesik róluk a méreg és nem fognak megbénulni. Az Acidmawt tankoló is szedje le magáról a debuffot, agrót nem veszít és mivel a Jormungar helyhez kötött ebből probléma se lehet.

Az a Jormungar amelyik éppen nem helyhez kötött méreg ködöket pakol le a földre. Ezektől óvakodjunk.

Az első csere után Dreadscale elkezdi a Molten Spawt köpködni, ezt egy targetre pakolja, aki a közelébe lévőket is sebzi, szóval szóródni kell.

A legegyszerűbb ha Acidmawt nagyon gyorsan leverjük, és utána már csak Dreadscale tűzsebzéseit kell kezelni, amik lényegesen veszélytelenebbek. Igaz, ha az egyik Jormungar meghal, akkor a másik 50%-kal erősebb lesz, de még ezzel együtt is így egyszerűbb a harc.

Icehowl

1. Leírás

Az itt olvasható infókat a wowwikiről szedegettem össze, egyenlőre nem igazán állt még össze a dolog, egy nyers fordítást olvashattok, amint valami konkrét infó lesz frissítek.
2. Képességek
Ferocious Butt: Ha jól értem, akkor kegyetlenül lefejel a Yeti, ami ellök magától és még stunnol is 3 másodpercre.
10 fős: 69,375 – 80,625 fizikai sebzés
Arctic Breath: Lelehel, fagyos izét fúj rád, kúp alakban mindenki bekapja aki előtte áll.
10 fős: 5 másodperc alatt 20,000 sebzés (gondolom frost)
Massive Crash: Felugrik a magasba majd leesik, ezzel mindenkit felöklelve és sebezve.
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Whirl: Körbeforog, sebezve és hátralökve akit elér.
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Froting Rage: Enrage szerűség. Instant.
10 fős: 505-kal növeli a sebzését és a támadásai gyorsaságát.

3. A csata

Leszámítva az állandó tank stunt, és a közelharci területen állók ellökdösését, a harc nagyrészt a Massive Crash képességről és a chargeolás kihasználásáról szól.
Icehowl az egész raidet a falhoz löki és lestunolja.
Kinéz egy random emberkét és ráront (charge) a szoba ellentétes oldalára. (Akkor most mégse annyira random, csak legyen a túloldalon?)
Minden raidtag kap egy speed buffot, hogy elfuthasson az érintett területről.

Ha valakit elkap a charge és kivégzi, ami 60.000 feletti damagét tekintve nem tűnik nehéznek, akkor enragel. Hálisten a hunterek Tranquilizing Shot-tal, illetve a rogue-ok Anesthetic Poison-nel le tudják szedni.

Ha jól értettem az eredeti szöveget, akkor ha mindent jól csinálsz Icehowl a charge után stunolja magát, és ilyenkor több damaget kap be. Tehát ilyenkorra kell tartogatni a CD-ket.

Az Arctic Breath képesség pedig jégkockába tesz, amit blinkkel, bubival, ilyesmikkel meg tudsz törni, amúgy meg ki kell healelni.

Menü
Hírek [12]
A guildel kapcsolatos újabbnál újabb információk
Szabályzat [7]
A Dreamweavers guild szabályzata. Betartása kötelező!
Linkek [1]
Hasznos linkek
TGF [2]
Mini-chat
200
Közvélemény?!
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 56
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Keresés
Naptár
«  Szeptember 2024  »
HKSzeCsPSzoV
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Mentett bejegyzések