Patchwerk
4,322,950 - 13,038,575 HP
- Az aggró elsőt üti, nem túl nagy sebzéssel.
- Hateful Strike:
7,750 to 32,250 HP (79,000 to 81,000 HP) sebzés az OT-ra. A 2 (3)
legnagyobb aggróval rendelkező plussz Aggrót kap. Lehet dodge-olni,
parry-zni, és block-olni. Sok HP és Armor kell az OT-nak.
- Frenzy: 5% HP-n csinálja, 40%-kal nő az Attack Speed, és 25%-kal a sebzés ( a Hateful Strike is). Soft Enrage.
- Slime Bolt: 8,325 to 9,675 HP Nature sebzés, és 5,700 to 6,300 HP Nature sebzés 3 másodpercenként 6 másodpercig 50 lábon belül.
- Berserk: 6 perc után Enrege-el, 150%-kal nő az Attack Speed, és 500%-kal a sebzés.
A
Tankok üssenek bele először, hogy meglegyen a kellő aggrójuk, a DD-k
várnak pár másodpercet, utána már mehet a harc rendesen. A legjobban
gearelt, és a legtöbb HPval rendelkező tank legyen az OT, mert ő kapja a
Hateful Strike miatt a nagyobb sebzést (24K armor mellett a bekapott
sebzés kb. 8-9000/sec.). A Healerek kb. 5 percig bírják manával, és
ekörül kell elnyomni a Tankoknak a Last Stand, Shield Wall, vagy ezek
megfelelőit. Az OT vigyázzon ,hogy ne húzza le az MT-ről a Bosst, mert a
helyük felcserélődik. A Hero/Bloodlust-ot ugy lell időzíteni, amikor a
Boss HPja 0% körül van, akkor legyen vége. Vagyis kb. 45 másodperccel
azelőtt, amikor a Bosst meghalni várjuk. Ha van mage a raidben, akkor a
Tankokra mehet Amplify Magic, mert minden sebzés fizikai. Warrior
Vigilence-t használhat. Ajánlott minimum Unbuffed Tank statok:
Main Tank: 20.5K armor, 21.7K hp, 33% dodge+parry
Off Tank (Hateful Strike-ot kapó): 22K armor, 25.4K hp, 36% dodge+parry
Main Tank: 20.5K armor, 21.7K hp, 33% dodge+parry
Off Tank (Hateful Strike-ot kapó): 22K armor, 25.4K hp, 36% dodge+parry
Grobbulus
2,928,450 - 9,552,325 HP
- Poison Cloud:
2000 HP Nature sebzés annak, aki a tócsában van, amíg benne áll. Kb. 75
másobpercig van, és az átmérője 30 lábig növekszik másodpercenként. A
Boss maga alá rakja.
- Mutating Injection:
Random emberre rakja 20 másodpercenként, ha a Boss HPja lecsökken
30%-ra, 10 másodpercenként pakolja. 10 másodperc után, vagy ha leszedik,
8,075 to 8,925 Nature sebzés (Disease) robbanás formájában. Robbanáskor
Poison Cloud-ot rak le.
- Slime Spray: 6,300 to 7,700 HP (11,875 to 13,125 HP) Nature sebzés aki előtte van. Akit eltalál, attól születik egy Fallout Slime.
- Fallout Slime: 1,000 HP (2,000 HP) Nature sebzés 2 másodpercenként 10 lábon belül.
- Berserk: 6 perc után az Attack Speed 150%-kal, a sebzés 500%-kal növekszik 5 percre.
Az MT a fal mentén körben vezeti a Bosst, amint lerak egy Poison Cloud-t arrébb húzza. 2 tócsa között legyen kb. 10 lábnyi hely. A Boss előtt csak az MT legyen, mert akkor csak ő kapja a Slime Spray-t,
így csak 1 add születik. Az addot(addokat) az OT elhúzza a Bosstól, a
Caster DD-k meg leölik gyorsan. A közelharci DD-k inkább oldalról,
csapkodják, és figyeljenek a tócsára. A Caster DD-k, és a Healerek kb.
középen legyenek, hogy elérjék a legtöbb embert. Aki megkapja a Mutating Injection-t, az kifut a raidből, lehetőleg ne a Boss és az MT elé, hanem elfelé, vagy 2 tócsa közötti helyre. A Mutating Injection-t
Tilos leszedni! Meg kell várni amíg robban, különben azonnal kisül,
amint leszedik és beteríti a közelben levőket. 1 Healernek figyelni kell
a Fertőzött emberre, hogy a robbanás után felhúzza a HPját. Ha
felrobbant, utána siessen vissza a többiekhez. A közelharci DD-k végig a
Bosst ölik, a Caster DD-k, ha van add, akkor azt. Az OT szintén követi a
Bosst, de a szoba közepe felé van inkább, hogy a Slime-ot el tudja
húzni azMT és a közelharci DD-k közeléből. Ha az OT kap a Injection-t,
ugyan úgy kifut, és robbanás után visszafut.
Fallout Slime: 75,600 - 189,000 HP
Gluth
2,789,000 - 8,436,725 HP
- Mortal Wound: 10-15 másodpercenként 10%-kal csökken a bejövő Heal a Tankon 15 másodpercig. Stackelődik 10-ig.
- Enrage:
25%-kal (100%-kal) nagyobbakat üt 8 másodpercig. Hunterek Tranquilizing
Shot-ja, Rogue-k Anesthetic Poison II-ja leszedi az Enrage-et.
- Decimate: 90-105 másodpercenként castolja mindenkire, aki a szobában van. A Max. HP-t az 5%-ára csökkenti 3 másodpercre.
- Zombie Chow:
kb 10 másodpercenként idéz 1-et oda,ahonnan bejöttünk. Ha nincs ütve,
és elérik a Bosst, felhealelik Hat rá a lassítás, lekötözés. A Decimate
rá is hat, ekkor lemegy a hpja kb 25k-ra és ilyenkor kell megölni.
- Devour Zombie: Amelyik Zombie eléri, azt megeszi, és gyógyul 5%-ot.
- Berserk: 6-8 perccel a harc kezdete után (4 Decimate után) Attack Speed 150%-kal, a Sebzés 500%-kal nő 5 percig.
Zombie Chow: 504,000 - 1,008,000 HP
- Infected Wound: 100-al nagyobb sebzést kap be az, aki megüti. Stackelődik.
Az MT a csővel szembeni oldalon tankolja a Bosst. Az OT akkor tauntolja le a Bosst, amikor az MT-re rákerült a Mortal Wound.
Amikor lement az MT-ről, akkor visszatauntolja az MT. Decimate után az
aktuális Tankot azonnal fel kell healelni, különben a Boss megöli a
kevés HP miatt. Decimate után az össze Zombie eldobja az aggrót, és
elindul a Boss felé, ilyenkor kell megölni, mielőtt odaér a Bosshoz és
felhealeli. A Healerek és a Ranged DD-k egy pontban állnak, kb 30 lábra a
Bosstól, hogy a Zombie-k egy irányba menjenek, és ne mindenfelé. A
távolságot a legrövidebb hatótávú Ranged DD határozza meg. Frost
Trappal, Consecrationnal lehet lassitani. Blizzarrdal is bár az sok
manát igényel. Warrior Piercing Howl speccel, Thuderclap-el tarthat
aggrót. Sámán totemje is segít a lassításban.
Thaddius
3,834,875 - 30,400,100 HP
Thaddiusnak
2 addja van, Feegen és Stalagg. Kb. 5 másodperc eltérés lehet a
meghalásuk között, különben aki hamarabb halt meg , az full HPval újra
éled. Feugen-t Caster DD, Stalagg-ot Melee DD támadja. A Tankokat 20
másodpercenként kicserélik egymással. Ott tankoljuk ahol vannak, a
Lightning Rod -juknál, különben Chain Lightningot lövöldöznek a raidre.
Stalagg: 836,700 - 2,091,750 HP
- War Stomp: 1500 HP sebzés körülötte, de nem stun-ol.
- Power Surge:
200%-kal nő az Attack Speed 8 másodpercre. Amit a Tank nem Dodge-ol,
Parry-zik, Block-ol, az Crushing Blow lesz. Warriorok, Healerek
figyeljenek erre.
- Thunderclap: nagy sebzéssel.
Feugen: 836,700 - 2,091,750 HP
- War Stomp: 1500 HP sebzés körülötte, de nem stun-ol.
- Static Field: 2,500 HP (3,500 HP) Nature sebzés 3 másodpercenként 60 lábon belül.
Thaddius:
- Polarity Shift:
30 másodpercenként feltölti a raid tagjait vagy Pozitív vagy Negatív
elektromos töltéssel. Ha azonos töltésű emberek állnak egymás mellett,
10 lábon belül, akkor erősítik egymás sebzését 10%-kal, ha ellentétesek,
akkor 2000 HP (4500 HP) Nature sebzést okoznak másodpercenként. Nem
mindenkinek változik meg a töltése. Önmagában a pólusváltás nem sebez.
- Chain Lightning: 4,163 to 4,837 HP (7,125 to 7,875 HP) Nature sebzés 5 célponton (8 célponton). KB. 15 másodpercenként castolja.
- Ball Lightning:
17,500 to 22,500 Nature sebzés az aggró elsőre, ha nincs közelharci
távolságban senki. Amíg van Tank, és közelharci DD,addig ez nem
fordulhat elő.
- Berserk: 5 vagy 6 perc után az Attack Speed 150%-kal, a sebzés 500%-k0k nő 5 percre.
Első
fázisHa a Hunterek Feign Death-et, Rogue-k Vanish-t, Paladinok Divine
Intervention-t és akin van Soulstone-t vagy hasonló életmentő cuccot
használ a wipe közben/után és éled mielőtt Thaddius respawnol, akkor az
egész raid combatban lesz, Így nem lehet éleszteni a többieket. Vagy ne
használják, vagy respawn után használják. A terem bal oldali emelvényén
van Feugen, a jobb oldalin Stalagg, középen és hátul Thaddius. Feugen-en
ne legyen közelharci DD, és ide AOE Healer kell az AOE sebzés miatt.
Egyszerre kell meghalniuk, mert amelyik hamarabb hal meg, az teljes
HP-val újjáéledve tér vissza. 20 másodpercenként átcserélik a tankokat, a
Healerek figyeljenek erre. Ha az egyik add HP-ja jobban fogy, akkor ott
le kell állni a sebzéssel,amíg a másik oldal be nem hozza. Ha
meghaltak, a platformokról le kell ugrálni, amit elég könnyen el lehet
véteni, tehát csak óvatosan. Ha az ajtóból nézzük, Thaddius Bal oldala a
Negatív töltés, a Jobb oldala a Pozitív töltés. A két oldalnak
egyszerre kell megindulnia a Boss felé, a Boss közelében megkapjuk a
töltésünket. Mindenki a Boss lábánál a töltésnek megfelelően álljon,
mert ha rossz oldalon áll, jó eséllyel meghal. Polaritást 30
másodpercenként csinál, kb. 5 másodperccel a váltás előtt a saját
töltési előjelünk mellett villog, hogy milyet fogunk kapni, Így van idő
helyezkedni, ha át kell menni a másik oldalra. Ha rossz a váltás üteme,
szintén meghal aki nem figyelt eléggé. Ha jól csináljuk, megkapjuk a
plusz sebzés bónuszt. 5 vagy 6 percünk van, hogy megöljük, utána enrage,
és wipe...