Dreamweavers Guild

Szerda, 2024-09-18, 8:33 AM
Üdvözöllek Vendég
Nyitólap

Regisztráció

Belépés

RSS

The Keepers of Ulduar


The Keepers of Ulduar

Freya
2,022,025 - 5,856,900 HP
Freya

Freya régebben az élet védelmezője volt, 3 stoikus öreg segítette. A megmaradt területe friss és zöldellő, ő is megadta magát az Öreg Isten ( Old God) őrjítő jelenlétének.

- Touch of Eonar (Az Élethozó): 6,000 HP (24,000 HP)-t gyógyít másodpercenként Freya-n az egész harc alatt. 
- Attuned to Nature: Minden stackje 4%-kal növeli a „Touch of Eonar” hatását a bosson. A Boss-fight 150 stackel indul.
- Sunbeam:
5,088 to 5,912 HP (7,400 to 8,600 HP) Nature sebzést okoz a célpontnak, és a célpont körüli 8 yardos területen tartózkodóknak. Ki kell mozogni a célterületből.
- Nature Bomb: 10-15 bombát dob véletlenszerűen kiválasztott karakterekre a raidből, ezek 10 másodperc múlva felrobbannak, 
5,850 to 6,150 HP (8775 to 9,225 HP) Nature sebzés, és hátralök.

Elder Brightleaf: 1,533,950 - 5,856,900 HP (
A Conservatory of Life északnyugati részén áll)
- Brightleaf Flux: 5 másodpercenként váltogat a célpontok között healel és sebez véletlenszerűen.
- Solar Flare: 7,863 to 9,137 HP (12,950 to 15,050 HP) Fire sebzés annak akin a Brightleaf Flux rajta van.
- Unstable Sun Beam: 5%-kal növeli a sebzést és a heal-t, 10-szer stackelődik. Az Unstable Energy megszünteti.
- Unstable Energy: 12,950 to 15,050 HP (16,650 to 19,350 HP) Nature sebzés és megszünteti az Unstable Sun Beam-et. A sebzés az Unstable Sun Beam stack-elődése alapján számolódik ki.
- Photosynthesis: Elder Brightleaf-n gyógyít 10,000 HP-t másodpercenként. Akkor használja, ha a Sun Beam területén belül van. (Tank húzza ki innen)

Elder Stonebark: 1,394,500 - 4,462,400 HP (A Conservatory of Life keleti részén áll)
- Fists of Stone: Lecsökkenti a sebességét 20%-kal, a sebzését megnöveli 250%-kal, és megnövekszik az esélye, hogy Broken Bones-t okoz, ami 20 másodpercre 100%-kal csökkenti a block, dodge, parry képeeségeket.( ha ilyenkor a tank meghal, az offtank veszi át)
- Ground Tremor: 8,550 to 9,450 HP (11,400 to 12,600 HP) Physical sebzés az egész raidre és 8 másodpercig nem lehet varázsolni. 
- Petrified Bark: 1,000 HP fizikai sebzés aki megüti. 30 másodpercig van rajta, 60(120) töltetes.


Elder Ironbranch: 1,394,500 - 4,462,400 HP (A Conservatory of Life Északkeleti részén áll)
- Impale: 16,650 to 19,350 HP (32,375 to 37,625 HP) Physical sebzés másodpercenként 5 másodpercig és lebénítja a célpontot.
- Iron Roots: 5,550 to 6,450 HP (7,800 to 8,200 HP) Nature sebzés 2 másodpercenként, amíg le nem verik a célpontról vagy amíg a célont meg nem hal.
- Thorn Swarm: 8,325 to 9,675 HP (12,488 to 14,512 HP) Nature sebzés a célpontnak és annak, aki a célpont körül 6 lábon belül van.

 Nagyon fontos, hogy a raid kijelölt tagjai azonnal verjék le a nagyjából 45 másodpercenként növekvő Gift of Eonar nevű fát-10,000 HP (65,000 HP) - mert ez minden addot 30%(60%)-ra healel. A fa 10 másodpercig nő, ezután gyógyít; ezalatt kell elpusztítani. A második fázis egyszerűbb, ott kevesebb dologra kell már odafigyelni; a Nature Bomb a legnagyobb kihívás ott, aminek hatósugarából ki kell menekülni, de úgy, hogy a csapat egy irányba haladjon, és azonos irányban a bosst is ki kell húzni, amikor a bombák felrobbantak, vissza lehet térni az eredeti pozíciókba.

Az első fázis:
Az első fázisban 60 másodpercenként 6 darab Add-hullámot idéz Freya, ezeket le kell verni olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak lehet. Minden Hullám-Típushoz külön taktikát kell alkalmazni, amit alább olvashatsz:
Első Hullámtípus: Detonating Lashereket idéz (103,938 - 375,350 HP), 10et. Nem lehet őket tankolni, azért a raidnek össze kell futnia a main tank köré, és sok AOE-vel mindet kivégezni. Amint az egyikük meghal, kb 8000 AOE sebzést okoz maga körül egy kis területen belül. Minden Detonating Lasher megölése 2 stacket szed le Freya Attuned to Nature buffjából. 
Második Hullámtípus: Három elementált idéz Freya, nagyon fontos, hogy habár ezeknek különböző mennyiségű életerejük van, 12 másodpercen belül haljanak meg egymáshoz képest, különben feltámasztják egymást. Saját tapasztalatom szerint kb 10-10-10% életerőre érdemes levinni az addokat – külön-külön, majd egyszerre végezni velük, addig mindenfajta AOE sebzés tilos. Ez a három elementál a következő képességekkel rendelkezik: 
Snaplasher:
Minden sikeres, nem DOT-jellegű támadás után kap egy debuffot, amely a Snaplasher sebzését 10%-kal növeli, ugyanakkor 5%-kal csökkenti a mozgási sebességét. Ez a debuff 99-szer stackelődhet fel. A Snaplashert az Offtanknak tankolnia kell, és amint már nem képes tovább mozogni, minden tanknak és melee dpsnek azonnal el kell mennie a közeléből, és a dps-t abba kell hagyni. Ez 50x-es debuff stackelődés környékén következik be, ha a többi még nincs megfelelően hasonló életerőn, 4 másodperc után eltűnik a debuff. Ha a többi elementál már megfelelően le van sebezve, a melee és a tank menjen el a közelből, és a ranged dps darálja le. A Snaplasher tankolható, de mindenképpen lefordul a tankról, ha valaki megelőzi az agroban, ezért melee-gazdag raideken érdemes ezt a mobot utolsónak hagyni. Másik lehetőség az, ha egy ranged dps (hunter a legjobb erre), valamilyen lassító képességgel kite-olja a raid körül, amíg a többi el nem éri a 10%-ot, erre valamely DOT a legalkalmasabb.
Storm Lasher: Nature alapú varázslatokat használ, többek között chain lightningot (25 fősben 5 embert sebez, 10-esben 3-at). Minden varázslata megszakítható és a mob stunnolható.
Ancient Water Spirit: Időnként hullám-formává változik, és egy vonalban átrohan a raiden; ilyenkor minden útjába kerülő karaktert eltaszít. Tankolandó, érdemes elfordítani a raidtől.
Minden egyes elementál 10 stacket szed le az Attuned to Nature buffból, ha meghal.
Harmadik Hullámtípus:
Egy Ancient Conservator (540,870 - 2,215,610 HP)-t idéz Freya, időnként használ egy Conservator’s Grip nevű képességet, amely minden silence-eli, és megszakítja az összes raid tagot. Időnként ’Healthy Mushroom’-ok nőnek a földből (ezek a szép piros kalapú gombák), amelyek alá futva immunissá teszi a varázshasználókat a silence ellen. A gombák néha eltűnnek, néha újak jelennek meg, a pozíciót váltani kell ilyenkor. Az Ancient Conservator megölésével 25 stack tűnik el az Attuned to Nature-ből.

Második fázis:
Freya sikeres jobb útra térítéséhez (Freya is egy keeper, így elég 1% életerőig leverni) fontos, hogy az első fázisban megidéződő összes mobot megöljük, és minimálisra csökkentsük a DPS karakterek veszteségét, mert a Touch of Eonar varázslat továbbra is gyógyítja Freya-t. Továbbá nagyon fontos, hogy a 6. hullám után szintén van 1 percünk elintézni az esetleg megmaradt összes Add-ot, ha ez nem sikerült, az Attuned to Nature buff megmarad Freya-n, ami nagy számban túlgyógyítja a DPS-ek által okozott sebzést.A második fázisban használja Freya Nature Bomb-okat, amelyek közeléből el kell menekülni. Érdemes egyeztetni a menekülési útirányt (amerre kevesebb bomba van), és az egész raidnek arrafelé mozogni (tanknak is). Időnként ebben a fázisban is nőhet fa, amelyet a második fázisban leírtakhoz hasonlóan azonnal meg kell ölni. Mindezektől eltekintve egyszerű tank & spank harc.

Hard mód:
Hard módban a kiss bossok megölése nélkül kell megtámadni Freya-t, ilyenkor ezek az Elderek banishelik magukat, ugyanakkor Freya-nak bónuszokat adnak. Ezek pedig a következők:
Elder Brightleaf – Essence of Elder Brightleaf: Freya és Add-jainak mágikus sebzését emeli 60%-kal, Freya ezen felül egy Solar Flare nevű képességet kap, amivel több raidtagot is képes sebezni.
Elder Stonebark – Essence of Elder Stonebark: Freya fizikai sebzését növeli 75%-kal, ugyanakkor Freya megkapja a Ground Tremor képességet, amely 2 másodperc varázslási idő után 100yard távolságon belül nagy fizikai sebzést okoz, illetve minden varázslatot megszakít 8 másodpercig. Ha ez a képesség jön, minden varázslatot azonnal félbe kell szakítani.
Elder Ironbranch – Essence of Elder Ironbranch: Freya Addjainak fizikai sebzését növeli 50%-kal, illetve Freya megkapja az Iron Roots képességet, amelyet random raidtagra varázsol, amelynek sebzése elég nagy, és a druida roots képességéhez hasonlóan tickel, ugyanakkor ezt az Iron Roots-t leverhető a célpontról, mint az Ice Tomb.

Ha a raid életben hagy 1-nél több kisbosst, kapcsolódik be a hard mód. A Boss képességei a 01.03 – pontban leírtak szerint változik, a taktika azonban az ott leírtakat belevéve nem változik nagyon a normál módról leírtaktól.


Hodir
8,115,990 - 32,477,904 HP
Hodir

- Biting Cold: Stackelődik, csak mozgásra esik le, a hatására egyre több frost damaget kap.
- Freeze: 5,550 to 6,450 HP Frost sebzés 10 lábon belül, és legyökerez 10 másodpercre.
- Flash Freeze: Befagyasztja a célpontot Frost Tomb-ba. Hókupacon nem hat. Aki be van fagyva,azt megöli.
- Icicle: 14,000 HP Frost sebzés (jégeső), hókupac marad utána.
- Frozen Blows: Hodir 70%-kal kisebbet sebzez, viszont + 31,062 HP (40,000 HP) Frost sebzés, valamint 4,000 HP Frost sebzés 2 másodpercenként 20 másodpercig.

Amikor a kedves kalandor belép Hodir jégcsarnokába néhány jégbefagyott, baráti NPC-vel találja magát szemközt:Balance Druid, Holy Priest, Mage, Elemental Shaman.

A Tankon legyen sok Frost Resistance-os cucc. Három healer kell (kezdő csapatnak), az egyik lehet paladin, aki csak a tank gyógyításával foglalkozzon, a másik lehet sámán vagy priest, chain heallel és circle of healinggel a csapat gyógyítására, illetve azon esetekben, amikor a boss a Frozen Blows buffal rendelkezik, a tank életben tartására. Harmadik gyógyítóként a legjobb a druida, az ő feladata csak a csapat gyógyítása. A Boss Enrage-el kb 7 percnél. A Biting Cold miatt mindenkinek mozognia kell! 2 után ugorj, vagy mozogj!
Akinek Storm Cloud buffja van, menjen ki a nagyobb tömegből (pl melee dps közül), és álljon 1-2 ranged dps karakter közé-köré. A kisebb rúnakörökből kimozogni, mert ha nem, az Ice Shard sebez és hátrataszít. Ha valakinek Biting Cold debuffja van, az nagyobb sebzést kap ettől a képességtől. A boss néha használja a Freeze képességét, amely olyan, mint a varázslók frost novája, tehát biting cold debuffot kap, illetve nem tud mit tenni a Flash Freeze ellen, amit láss a következő bekezdésben.
(!) Hodir bizonyos időközönként elkezdi varázsolni a Flash Freeze képességét, a teremben megjelennek nagyobb fehér rúnakörök. Ezekből a körökből az embernek ki kell állnia; amikor Hodir a castolásban kb a félig ér, a plafonról Ice Shard
ok esnek ezekbe a nagyobb rúnakörökbe, amelyek – ha az ember benne áll – elrepítik elég messzire sebzés kíséretében. Namost, ha ezek az Ice Shardok leestek, a rúnakörökön belül kis hóhalmok keletkeznek, ezekre azonnal fel kell másznia a karaktereknek, különben hatni fog rájuk a Flash Freeze, amely egy Ice Blockba fagyasztja a szerencsétlenül járt játékost, DOT sebzést kap, illetve a boss Ice Shardot fog a legközelebbi lehetőségnél rávarázsolni, és az már halálos, ha be van fagyva az ember. Szerencsére ezekből az Ice Blockokból ki lehet szabadítani szerencsétlen bajtársunkat, csak a jég 40k életét kell leverni…Flash Freeze után a legtöbb NPC Ice Blockba fagy, azért ha volt olyan szerencsétlen csapattag, akit elkapott ez a képesség, a többiek őt (őket) szabadítsák ki előbb, a következők mindig az NPCk legyenek, mielőtt a dps újra a bossra koncentrál. Frozen Blow buffnál, amit általában a Flash Freeze után kap meg Hodir, érdemes, parry-block-dodge növelő eszközt bevetni, mert még frost resistence felszerelésben is 15-20 ezres sebzéseket kap a tank, ha a boss eltalálja. 

A fentebb leírtak miatt a tanknak érdemes valahol ott tankolnia, ahol a boss a pull előtt állt (normál módban), a ranged dpsnek kb egy csoportban kéne állnia a terem közepén. A tankhealernek mindig a tankot kell követnie a mozgása közben, még a maradék két gyógyítónak a csapat többi tagjának a mozgását kell kísérnie.

A hard verzió
Hodir Hard módja az idő; ha a raid képes a bosst 3 percen belül megölnie, megkapja az achievementet. Ennek 2 alapfeltétele van: A csapat legyen összeszokott, jól felszerelt, 3000dps (4000 körüli az ideális) fölötti sebzése legyen a dps karaktereknek. A másik pedig egy olyan tank, aki jó megfigyelő, gyorsan tud agrót felépíteni és megtartani, valamint precízen képes mozgatni a bosst. A 3 percen belüli győzelemhez nagyon fontos, hogy a sámán NPC és a lézerbagoly NPC mindig elsőre szabaduljanak ki a Flash Freezeből.

A ranged dps-nek mindig valamely starlight-buffba kell állnia, így gyorsítva a sebzés – osztást.

A tank úgy húzza a bosst, hogy ő maga, illetve a melee dps szintén megkapja a starlight-buffot, de arra vigyázva, hogy a kisebb rúnakörökbe eső Ice Shardok ne sebezzék őt, illetve a melee dps-t sem; tehát ha az egyik starlight-nál megjelenik egy kisebb rúnakör, azonnal kihúzni a bosst, saját magát és a melee dps-t belőle, és rögtön másik starlightot keresni, és belesétálni.

Hard módban minden a tank ügyességén múlik, ugyanis a dpsnek nem szabad odafigyelnie az agróra, annyi sebzést kell kiosztania, amennyi belefér, megfelelő buff-helyekre mozogva.
Mimiron
1,742,400 HP
Mimiron

1. Fázis - Leviathan MKII: 2,178,000 - 8,712,000 HP
- Proximity Mines (a Boss körül 15 lábon belül): Taposóakna - 9,000 HP (12,000 HP) Fire sebzés aki rálép. Egy idő után felrobban. A Rouge-ok hatástalaníthatják. 
- Napalm Shell: 
7,540 to 8,460 HP (9,425 to 1,0575 HP) Fire sebzés, valamint 4,000 HP (6,000 HP) sebzés másodpercenként 8 másodpercig.
- Plasma Blast: 3 másodperc után 17,000 HP (25,000 HP) Fire sebzés másodpercenként 6 másodpercig.
- Shock Blast: 4 másodperc után 100,000 HP Nature sebzés a 15 lábon belül állóknak. Plasma Blast után varázsolja.

2. Fázis - VX-001 (Anti Personal Assault Cannon): 2,178,000 - 8,712,000 HP
- Heat Wave: 1,885 to 2,115 HP (2,828 to 3,172 HP) Fire sebzés, valamint 2,000 HP (3,000 HP) sebzés másodpercenként 5 másodpercig mindenkinek. 
- Rapid Brust: 1,414 to 1,586 HP (1,885 to 2,115 HP) Fire sebzés random célpontra fél másodpercenként 3 másodpercig.
- Rocket Strike: 1(2) rakétát lő ki a vörös runás területre. 4 másodperc után becsapódik: 5 millió HP Fire sebzés.
- SpinningUp és P3Wx2 Laser Barrage: A VX-001 4 másodperces varázslási idő alatt feltölti a lézerágyút (Spinning Up), ez alatt a raidnek a Boss háta mögé kell futni. Ezt követően jön a P3Wx2 Laser Barrage, amely 80 yard távolságon belül a Boss előtt arcane sebzést okoz, miközben a Boss lassan fordul az óra járásának megfelelő irányban, nagyon fontos itt is, hogy a raid mindig a háta mögé mozogjon. 20,000 HP Arcane sebzés másodpercenként.

3. Fázis - Aerial Command Unit: 1,452,000 - 5,808,000 HP
- Plasma Ball: 9,425 to 10,575 HP (14,138 to 15,862 HP) Fire sebzés arra, akinek a legnagyobb az aggrója.

Assault Bot: 236,250 - 787,500 HP
(Magnetic Core-t dob, amivel lebéníthatjuk az ACU-t,  valamint +50% sebzést kap) 
- Magnetic Field: Lebénítja a legnagyobb aggróval rendelkezőt 6 másodpercre, valamint a célpont 30%-kal nagyobb sebzést kap. Dispellezhető.

Bomb Bot: 20,000 - 50,000 HP
- Explode: 9,425 to 10,575 HP Fire sebzés 5 lábon belül, ha a célponthoz.

Junk Bot: 78,750 - 236,250 HP (sima robot)

4. Fázis. V0-L7R-0N

- Proximity Mines
- Shock Blast
- Hand Pulse:  4,242 to 4,758 HP (6,598 to 7,402 HP) Fire sebzés a robot és a célpont közötti vonalban.
- Rocket Strike
- Spinning Up és P3Wx2 Laser Barrage
- Plasma Ball

Hard mód

Nagyon fontos, hogy 30 másodpercenként 3 tűzfolt jelenik meg véletlenszerű játékoson, amely 10000 fire sebzés/másodpercet okoz mindaddig, amég a játékos kiáll belőle. Mivel random játékosra jön a tűz, és viszonylag gyorsan, valamint az előző mindig megmarad, lassan továbbkúszva a legközelebbi játékos felé, ezért érdemes a raidnek egy kupacban állnia, együtt lassan kimozogni, illetve így együtt kapja meg a raid a Frost Bomb képességet, amely kioltja a tüzeket, így nem fogy ki a csapat a helyből. A tüzek megjelenése minden fázis alatt folytatódik, még a fázisok között is!
Leviathan MKII; Flame Supressant: Egyszer az első fázis során a boss minden meglévő tüzet elolt, de a raid varázslási sebességét 50%-kal csökkenti 8 másodpercig. Divine Shield és Ice Block használatára leesik a debuff.
VX-001 Anti Personal Assault Cannon; Frost Bomb: Körülbelül 45 másodpercenként kék bombát dob a teremben véletlen szerű helyere, játékos mellé, amely 10 másodperc után felrobban, és 50000 frost sebzést okoz mindenkire 30 yardon belül, valamint eloltja az esetleges területen belül eső tüzeket. Ezért érdemes a raidet együtt tartani, tűz mellé állni, és idejében, meghatározott irányban a Frost Bomb hatásköréből kimozogni.
A harmadik fázisban, az Aerial Command Unit új addot tud hívni, ez az Emergency Fire Bot: Van egy Deafening Siren képessége, amely 10 yardon belül mindenkit silence-el. Ez egy aura. A robotok a teremben meglévő tüzes területeket keresik, amelyeket egy vízsugárral el is oltanak, de ha a játékos nem vigyáz, és a sugárba (cone) áll, 20000 frost sebzést szenved el. Ezek a robotok gyorsan spawnolnak, és az ezzel megbízott ranged dps-nek kell leverni őket – kevés életerejük van.
03. A Csata:

A Mimiron harc összesen négy fázisból áll, 10 fős verzióban 15 perces enrage timerrel.
03.01. A Raid ideális összeállítása:

Mind 10, mind 25 fős verzióban fontos, hogy olyan maintank legyen a raidben, aki jól bírja a Plasma Blast varázslat sebzéseit. Erre ideális egy DK (az anti-magic shell miatt), vagy egy Warrior (shield wall), illetve egy maci druida (az igen sok életerő). A lehető legrosszabb erre a feladatra a tankpaladin, aki viszont a harmadik fázis add-tankolására, illetve negyedik fázis-agrótartásra jó választás.

Mivel a Mimiron harc elsődlegesen jó healer-kérdése, ezért a gyógyítók kiválasztása erre a feladatra nagy körültekintést igényel. Legyen direkt tank-healer a csapatban (10es verzióban 1 healpaladin vagy pap – 25 ös verzióban 2 vagy 3), valamint olyan gyógyítók, akik a csapat gyógyításában jók: pap, druida (és ha nagyon muszáj, sámán, de a sámán a legrosszabb választás ebben az esetben).

A Harmadik fázishoz legyen a raidben 1-2 olyan warlock, vagy mage, akinek elég sok élete van az Aerial Command Unit tankolásához, a legjobb, ha ez a karakter pvp gearben van.
03.02. Az első fázis:

A main tank vegye fel a Bosst ott, a terem közepén,és lehetőleg tartsa is ott, a healerek és a ranged dps max range-ben álljanak a boss körül, úgy hogy minden 2-3 dps közelében legyen 1 healer legalább, 10-15 yardra egymástól. A melee dps állja körül a bosst, úgy hogy előtte ne álljon senki, csak a main tank.

Nagyon fontos dolog az első fázis folyamán az, hogy ha jön a Shock Blast (elkezdi castolni), minden melee dps és tank az aknák körén kívülre fusson, többen taposóaknára futhatnak (ezzel ne nagyon törődjön az illető), a healerek pedig azt az embert gyógyítsák meg. A Shock Blast után az agro nem rezetelődik, a boss – jó esetben – a tankot követni fogja, ilyenkor pozícionálja újra középre.

A Napalm Shellt általában a ranged dps-re dobja Mimiron, ami egy tüzes területet okoz, amiből azonnal ki kell mozogni mindenkinek, akit érint, illetve a közelben lévő gyógyítóknak az áldozatokat ki kell healelnie.

Amikor a Plazma Blast jön, azonnal a lehető legtöbb healernek a tankra kell állnia, és gyógyítania, a varázslat nem megszakítható, kár is vele próbálkozni, trinketek, cd-k kihasználása fontos.
03.03. A második fázis:

Amikor a Leviathan MKII-t leveri a raid, rövid szünet következik, amíg VX-001 aktiválódik a terem közepén. A VX-001 nem tankolható, véletlenszerűen lövöldözik a raidre. A Boss-harc egyik leggyógyítóbb – specifikus fázisa. Nagyon fontos most a csapatot healelők tehetsége, pont ezért healer+2-3 dps felállásban max range-től melee range-ig.

Ebben a fázisban két képességre kell figyelni:

Ha Rocket Strike jön, akkor a vörös rúna által megjelölt területről ki kell mozdulni, épp csak annyira, hogy a határain kívül +1-2 yard legyen, így biztosan nem kap a játékos sebzést. Ez bárhol megtörténhet; ranged dps-ek között, illetve melee range-ben is.

A Heat Wave-et mindenki megkapja a range-en belül (márpedig aki dps-elni akar, az megkapja), erre tartjuk a csapat-healereket. Sok dolguk lesz.

A Spinning Up jön, amit a legtöbb Boss-Mod kijelez, illetve, akinek nincs, maga a WoW is, azonnal fusson a Boss háta mögé, majd a Laser Barrage közben is mindig a VX-001 háta mögött kell lenni, ilyenkor ugyanis fordul a tengelye körül.
03.04. A harmadik fázis:

Miután a VX-001-t leverte a raid, egy újabb szünet után az Aerial Command Unit aktiválódik, akire a lehető legjobb idő alatt elegendő agrót adjon a tankolásával megbízott mage vagy warlock. Legyen rövid rátankolási idő is. A többi ranged dps mindig a bosst darálja. A korábbi tank-healerek ezt a bizonyos ranged dps-tankot healeljék a továbbiakban.

Nagyon fontos még a raid elhelyezkedése; a padlón látható 4 irányba futó vonalak között, az egyik negyedbe helyezkedjen el a csapat, úgy, hogy az egyik oldalon, a legközelebbi vonalnál álljon a dps-tank, a melee dps és a melee tank pedig a többiek előtt. A raid elhelyezkedését ebben a fázisban még az első fázis előtt beszéljék meg a játékosok.

Szintén még a teljes Boss-harc előtt jelöljenek ki a játékosok olyan dps-t, akik a Bomb Bot-okkal foglalkoznak, ha jönnek. Ha ez melee dps, akkor a healereknek lesz egy kis dolguk, ha csak ranged dps, akkor kevés lesz a sebzés az Aerial Command Unitra. Az optimális, ha mindkét dps-típusból egyenlően válogat a raid.

A melee tank(ok) az Assault Bot-okat mindenképp tartsák, illetve még a Trash Bot-okat is, lehetőség szerint. A melee dps elsősorban az Assault Bot-okra koncentráljon, darálják le őket. Ha meghal az egyik Assault Bot, azonnal lootolja valaki (ezt az embert szintén az elején nem árt kijelölni). Ez a valaki használja a tárgyat, és kösse le az Aerial Command Unitot, így a melee dps is hozzá fog férni. Ha a Boss a talajhoz van rögzítve a Bomb Botos táraságon kívül (leszámítva ha nincs Bomb Bot), mindenki azonnal darálja az Aerial Command Unitot.

Ha az Aerial Command Unitot leverte a raid, a fennálló rövid szünetet a maradék addok elpuszítására, illetve a helyes pozíció felvételére használja.
03.05. A negyedik fázis:

A negyedik fázisban az előző három fázisból ismert különböző Boss-részek összeállnak, mindegyik 50%-os életerővel. Nagyon fontos, hogy a különböző részek külön-külön targetelhetők, és ezeket lehetőleg egyszerre kell leverni. A ranged dps 2/3-a (25 fős verzióban), sebezze az Aerial Command Unit-részt, másik 1/3-a pedig a középső VX-001 részt a melee dps 1/3-ával. Az alsó, MKII-t csak melee-k sebezzék. A legkevesebb életereje az Aerial Command Unitnak van, ha kell legyen dps-stop. Ha az egyik rész meghalt, 10 másodperc idő van arra, hogy a többi rész is meghaljon, különben auto repair jön, amely 30%-ra gyógyít vissza minden alkotórészt.

Tankolásról:

A harmadik fázisban kijelült wl/mage tankolja az Aerial Command Unitot, a tank healerek felével, 15 yardon kívülről.

A melee tank pedig ugyanúgy tartsa a legalsó részt, az MKII-t, mint az első fázisban.

Ebben a fázisban nagyon sok mindenre oda kell figyelni, szóval ne csodálkozzon a kedves olvasó, ha elsőre nem sikerül.

A raid először is az első fázishoz hasonlóan helyezkedjen el. Figyeljen a Rocket Strike-okra, a második fázisban leírtakhoz hasonlóan, illetve a melee dps a Shock Blastra – lásd az első fázist. Továbbá a legfontosabb a Spinning Up és P3Wx2 Laser Barrage – párosra való odafigyelés,ugyanúgy mint az első fázisban, ha Spinning Up jön, azonnal a Boss háta mögé kell futni, figyelve az aknákra, ebben az esetben az alsó részt tankoló melee-tanknak is a VX-001 háta mögé kell rejtőznie (az se baj, ha már rögtön a negyedik fázis elején VX-001 mögé áll),a Boss követni fogja. P3Wx2 Laser Barrage után általában Shock Blast jön, ha mindezeknek vége, érdemes visszahelyezkedni a megfelelő előző pozíciókra (de anélkül is menni fog a Boss).
04. Hard Mode:

A Hard Mode a Firefighter nevet viseli, lásd feljebb, a képességeknél, hogy miért. A Nagy Piros Gomb megnyomásával aktiválódik ez a mód. Minden Mob, illetve Boss 30%-kal több sebzéssel és életerővel bír, illetve Mimiron járművei is új képességeket kapnak, lásd feljebb, 02.05. rész.

Nagyon fontos, hogy a csapatnak összeszokottnak kell lenni, mindent az elején alaposan megbeszélni, illetve a raid NE vágjon bele a hard mode-ba, ha bárki is meghal a Laser Barage, Shock Blast, Rocket Srike vagy taposó aknák miatt.

A Boss a Nagy Piros Gomb megnyomása után aktiválódik, elkezdődik az első fázis. Új enrage timer jön, ez pedig 10 perc.

Minden fázisban, mint ahogy a 02.05 részben olvasható, 30 másodpercenként 3 tűzfolt jelenik meg, amelyeket el kell oltatni Frost Bombokkal, illetve Fire Emergency Botokkal. A Botokat addig nem szabad megölni, amíg 1 tűzfoltot nem semmisítettek meg, illetve lehet hagyni őket, ha nem veszélyeztetik a raidet.

A Hard mód fő nehézsége az, hogy a lassan kúszó tüzeket kontrollálni kell; mindig ezek mellé álljon a raid együtt úgy, hogy ne kapjon sebzést, mozogjon együtt a csapat, akkor is ha Frost Bomb jön. Ha a raid ezt nem tudja kezelni, a 3. fázis végére a terem majdnem egésze tűz alatt lesz, ami halállal egyenlő.


Thorim
2,928,450 - 14,642,250 HP
Thorim
Második, Aréna fázisban:
- Charge Orb: 2831 to 3169 HP Nature sebzés másodpercenként 15 másodpercig. Thorim elektromos erővel látja el egyik villámgömbjét az aréna egyik sarkában, ami másodpercenként villámsokkot okoz a 35 yard távolságon belül állóknak. 
- Sheath of Lightning: Villámburkot tesz a célpontra, 99%-kal csökkentve a sebzést, amely a célpontot éri.
- Stormhammer: 2,451 to 2,551 HP Nature sebzés és 2 másodpercre stun-ol valamint a közelében álloknak 
4625 to 5375 HP Nature sebzés és 75%-kal nő a casting speed 8 másodpercre.
- Berserk: Minden új fázis kezdetétől számított 5 perc után Enrage-el.
- Summon Lightning Orb: Villámgömböt lő ki a folyosós rész felé 5 perc után vagy ha nincs alatta senki az arénában.

Harmadik, közvetlen boss-harc fázisban:
- Chain Lightning: 3,700 to 4,300 HP (4,625 to 5,375 HP) Nature sebzés, a közelében állókon + 100%(50%) sebzés.
- Lightning Charge: 13,875 to 16,125 HP (17,344 to 20,156 HP) Nature sebzés annak, aki a Boss, és az aréna egyik oszlopa között van. Valamint Thorim Attack Speedje 15%-kal, Nature sebzése 10%-kal nő.
- Unbalancing Strike: 200% fegyver sebzés és a célpont Defense-ét 200-al csökkenti 15 másodpercig. (Tank csere)

Menü
Hírek [12]
A guildel kapcsolatos újabbnál újabb információk
Szabályzat [7]
A Dreamweavers guild szabályzata. Betartása kötelező!
Linkek [1]
Hasznos linkek
TGF [2]
Mini-chat
200
Közvélemény?!
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 56
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Keresés
Naptár
«  Szeptember 2024  »
HKSzeCsPSzoV
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Mentett bejegyzések