Dreamweavers Guild

Szerda, 2024-09-18, 8:51 AM
Üdvözöllek Vendég
Nyitólap

Regisztráció

Belépés

RSS

Taktikák


Mit csinálunk egy instában?

Városokból, erődökből, várakból, barlangokból, vagy egyéb helyszínekről nyíló zónákat „instance dungeon”-öknek, vagy röviden instáknak nevezzük. Ezek a területek különlegesek a WoW világában, ugyanis a csapatok, vagy „raid”-ek a többi játékos beavatkozása nélkül nézhetnek szembe a kihívásokkal.
Ezen területek a játék legnehezebb, legtöbb jutalmat ígérő területei közé tartoznak, mind az ellenségeket, mind a tárgyakat, mind a nehézségi szintet tekintve. Minden instában vannak „boss”-ok, vagyis főellenségek. Ezek a legnehezebben legyőzhető teremtmények a WoW világában.
Természetesen ezek legyőzéséért kaphatják a játékosok a legértékesebb, legjobb eszközöket, tárgyakat is. Ahhoz, hogy a játékosok végig tudjanak menni egy instán, jól felszerelt, jól összerakott, és összeszokott csapatra van szükségük.

A kalandozó csapatban legalább egy Tanknak kell lennie, aki arról ismerhető fel, hogy igen magas az armorja, és a HP-ja. Nagyobb instákban több tankra is szükség lehet. Minden kalandozó csapatban kell lennie legalább egy Healernek, aki a harcokban nem vesz részt, a csapat mögött, védett helyen tartózkodik, és a gyógyítással, illetve a debuffok kivédésével foglalkozik. A Healerek általában pap, druida, paladin kasztúak. A csapat összes többi tagja Damage Dealer (DD)-ként viselkedik. A DD-knek magas sebzéssel kell rendelkezniük, és amíg a tank kapja az ütéseket, ők azok akik legyőzik az ellent.

A csapatban egyértelműen kiosztott szerepek vannak: Tank, Healer, DD. Aki kasztjából eredően több féle funkciót is elláthat, az besegíthet szükségszerűen, ami növeli az életben maradási esélyeket. Az instában maximum két irányító lehet, az egyik az insta szervezője (group leader), a másik a TANK. Ő megy elöl, határozza meg a tempót.

Tank
A Tank megy mindig elöl. Ő támadja meg a mobokat először. Feladata, hogy az ellenfeleket mindig saját magán tartsa, tehát hogy minden ellenség folyamatosan csak őt támadja. Ezt úgy éri el, hogy nagyobb agrót termel, mint a csapat többi tagja. Ha a megtámadott mobok valamelyike egy dps, vagy egy healer ellen fordul, akkor azt vissza kell hívnia, magára kell vonnia annak figyelmét.Nem szabad azonban előre szaladnia, és figyelnie kell a healert, vajon van-e elég manája a következő harchoz. Arra is oda kell figyelni, hogy a healerek csak akkor tudnak gyógyítani, ha nincs túl messze a tank, és csak akkor ha a healer látja a tankot!

Damage Dealer
Mindig a tank által támadott mobot kell sebeznie. Arra kell figyelnie, hogy az általa termelt agró mindig kisebb legyen, mint a tanké. Ennek érdekében a nagy agrót termelő varázslatokat mellőznie kell, vagy csak ritkábban használhatja, vagy pl. a tank támadása után egy kicsit várnia kell, nem támadhat azonnal. Szükség esetén más feladatokat is el kell tudnia látni, például a healer őrzése,
vagy a boss által idézett teremtmények kezelése

Healer
A csapat gyógyítója. Elsődlegesen a Tankot, másodlagosan a DD-ket kell gyógyítania, illetve a rájuk tett átkokat, mérgezéseket, ártó varázslatokat kell megszüntetnie. A harcban közvetlenül nem vesz részt. Védelme, HP-ja alacsony, így mindig védeni kell. Általában elmondható, hogy ha a csapat gyógyítója meghal, akkor mindenki más is erre a sorsra jut, szerepe tehát nagyon fontos. Figyelnie kell, hogy ne legyen túl messze a többiektől, és mindig jó rálátása legyen a csapat minden tagjára.

Mob
A „mobile object” kifejezésből ered. Olyan nem-játékos karakter, lény, amely csak azért létezik, hogy egy játékos megölhesse, ezzel tapasztalatot szerezve, vagy egy küldetést teljesítve ezzel, esetleg valamilyen tárgyért.

Raid
A 6-40 főből álló csoportokat „raid”-nek nevezzük. Vannak olyan insták, illetve küldetések, amiket csak raid csoportok tudnak teljesíteni.

Forrás: http://hu.wow.wikia.com/wiki/Raid<span style="font-size: 10pt; font-family: &quot;Arial&quot;;"><span style="font-size: 10pt; font-family: &quot;Arial&quot;;">Mit csinálunk egy instában?<br><br>Városokból,
erődökből, várakból, barlangokból, vagy egy&eacute;b helyszínekről nyíló
zónákat „instance dungeon”-öknek, vagy röviden instáknak nevezzük. Ezek
a területek különlegesek a WoW világában, ugyanis a csapatok, vagy
„raid”-ek a többi ját&eacute;kos beavatkozása n&eacute;lkül n&eacute;zhetnek szembe a
kihívásokkal.<br> Ezen területek a ját&eacute;k legnehezebb, legtöbb jutalmat
íg&eacute;rő területei köz&eacute; tartoznak, mind az ellens&eacute;geket, mind a tárgyakat,
mind a neh&eacute;zs&eacute;gi szintet tekintve. Minden instában vannak „boss”-ok,
vagyis főellens&eacute;gek. Ezek a legnehezebben legyőzhető teremtm&eacute;nyek a WoW
világában. <br> Term&eacute;szetesen ezek legyőz&eacute;s&eacute;&eacute;rt kaphatják a ját&eacute;kosok
a leg&eacute;rt&eacute;kesebb, legjobb eszközöket, tárgyakat is. Ahhoz, hogy a
ját&eacute;kosok v&eacute;gig tudjanak menni egy instán, jól felszerelt, jól
összerakott, &eacute;s összeszokott csapatra van szüks&eacute;gük.<br><br>A kalandozó
csapatban legalább egy Tanknak kell lennie, aki arról ismerhető fel,
hogy igen magas az armorja, &eacute;s a HP-ja. Nagyobb instákban több tankra
is szüks&eacute;g lehet. Minden kalandozó csapatban kell lennie legalább egy
Healernek, aki a harcokban nem vesz r&eacute;szt, a csapat mögött, v&eacute;dett
helyen tartózkodik, &eacute;s a gyógyítással, illetve a debuffok kiv&eacute;d&eacute;s&eacute;vel
foglalkozik. A Healerek általában pap, druida, paladin kasztúak. A
csapat összes többi tagja Damage Dealer (DD)-k&eacute;nt viselkedik. A DD-knek
magas sebz&eacute;ssel kell rendelkezniük, &eacute;s amíg a tank kapja az
üt&eacute;seket, ők azok akik legyőzik az ellent.<br><br></span></span><span style="font-size: 10pt;"><span style="font-family: Arial;">A
csapatban egy&eacute;rtelműen kiosztott szerepek vannak: Tank, Healer, DD.
Aki kasztjából eredően több f&eacute;le funkciót is elláthat, az besegíthet
szüks&eacute;gszerűen, ami növeli az &eacute;letben maradási es&eacute;lyeket. Az instában
maximum k&eacute;t irányító lehet, az egyik az insta szervezője (group
leader), a másik a TANK. Ő megy elöl, határozza meg a tempót.</span></span><span style="font-size: 10pt; font-family: &quot;Arial&quot;;"><span style="font-size: 10pt; font-family: &quot;Arial&quot;;"><br><br><font color="#ff0000"><span style="font-size: 12pt;"><span style="font-size: 10pt;"><span style="font-size: 12pt;">Tank</span></span></span></font><br>A
Tank megy mindig elöl. Ő támadja meg a mobokat először. Feladata, hogy
az ellenfeleket mindig saját magán tartsa, tehát hogy minden ellens&eacute;g
folyamatosan csak őt támadja. Ezt úgy &eacute;ri el, hogy nagyobb agrót
termel, mint a csapat többi tagja. Ha a megtámadott mobok valamelyike
egy dps, vagy egy healer ellen fordul, akkor azt vissza kell hívnia,
magára kell vonnia annak figyelm&eacute;t.Nem szabad azonban előre szaladnia,
&eacute;s figyelnie kell a healert, vajon van-e el&eacute;g manája a következő
harchoz. Arra is oda kell figyelni, hogy a healerek csak akkor tudnak
gyógyítani, ha nincs túl messze a tank, &eacute;s csak akkor ha a healer látja
a tankot!<br><br><font color="#ff0000"><span style="font-size: 12pt;">Damage Dealer</span></font><br>Mindig a tank által támadott mobot kell
sebeznie. Arra kell figyelnie, hogy az általa termelt agró mindig
kisebb legyen, mint a tank&eacute;. Ennek &eacute;rdek&eacute;ben a nagy agrót termelő
varázslatokat mellőznie kell, vagy csak ritkábban használhatja, vagy
pl. a tank támadása után egy kicsit várnia kell, nem támadhat azonnal.
Szüks&eacute;g eset&eacute;n más feladatokat is el kell tudnia látni, p&eacute;ldául a
healer őrz&eacute;se, <br> vagy a boss által id&eacute;zett teremtm&eacute;nyek kezel&eacute;se<br><br><font color="#ff0000"><span style="font-size: 12pt;">Healer</span></font><br>A
csapat gyógyítója. Elsődlegesen a Tankot, másodlagosan a DD-ket kell
gyógyítania, illetve a rájuk tett átkokat, m&eacute;rgez&eacute;seket, ártó
varázslatokat kell megszüntetnie. A harcban közvetlenül nem vesz r&eacute;szt.
V&eacute;delme, HP-ja alacsony, így mindig v&eacute;deni kell. Általában elmondható,
hogy ha a csapat gyógyítója meghal, akkor mindenki más is erre a sorsra
jut, szerepe tehát nagyon fontos. Figyelnie kell, hogy ne legyen túl
messze a többiektől, &eacute;s mindig jó rálátása legyen a csapat minden
tagjára.<br><br><font color="#ff0000"><span style="font-size: 12pt;">Mob</span></font><br>A „mobile object” kifejez&eacute;sből ered. Olyan
nem-ját&eacute;kos karakter, l&eacute;ny, amely csak az&eacute;rt l&eacute;tezik, hogy egy ját&eacute;kos
megölhesse, ezzel tapasztalatot szerezve, vagy egy küldet&eacute;st teljesítve
ezzel, esetleg valamilyen tárgy&eacute;rt.<br><br><font color="#ff0000"><span style="font-size: 12pt;">Raid</span></font><br>A 6-40 főből álló
csoportokat „raid”-nek nevezzük. Vannak olyan insták, illetve
küldet&eacute;sek, amiket csak raid csoportok tudnak teljesíteni.<br><br></span></span><span style="font-size: 8pt; font-family: &quot;Arial&quot;;"><span style="font-size: 8pt; font-family: &quot;Arial&quot;;">Forrás: http://hu.wow.wikia.com/wiki/Raid</span></span>
Menü
Hírek [12]
A guildel kapcsolatos újabbnál újabb információk
Szabályzat [7]
A Dreamweavers guild szabályzata. Betartása kötelező!
Linkek [1]
Hasznos linkek
TGF [2]
Mini-chat
200
Közvélemény?!
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 56
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Keresés
Naptár
«  Szeptember 2024  »
HKSzeCsPSzoV
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Mentett bejegyzések