Noth the Plaguebringer
2,789,000 - 8,436,725 HP
1. Fázis: A földön
- Curse of the Plaguebringer: 3 emberre rakja, aki 10 másodperc után Wrath of the Plaguebringer -jelenik meg azon, akin rajta van a Curse, ami 3,700 to 4,300 HP ( 5,550 to 6,450 HP) Shadow sebzés 30 lábon belül, valamint 1,313 to 1687 HP (3,150 to 3,850 HP) Shadow sebzés 2 másodpercenként 10 másodpercig. Leszedhető.
- Blink: Minden 20-30 másodpercben elteleportál 20 lábon belül bárhova, ami aggró resettel jár. A régi helyén Cripple effekt lesz.
- Cripple:
Attack Speed 100%-kal, Erő 50%-kal mozgás 50%-kal csökken 15
másodpercig. Elsőnek a Tankról kell leszedni, utána a Melee DD-ről.
- Plagued Warrior-t idéz 30 másodpercenként. 10-esben 1-et, 25-ösben 2-t.
2. Fázis. A balkonon
Az 1. fázis után 110 másodperccel következik be. Felteleportálja magát a balkon-ra, amíg fent van nem lehet támadni, és Plagued Champion-okat, és Plagued Guardian-okat idéz.
A 2. fázisban 70 másodpercig van, utána újra az 1. fázis következik , és igy tovább.
A 2. fázisban 70 másodpercig van, utána újra az 1. fázis következik , és igy tovább.
2-1 Fázis (110 sec): 2 Plagued Champion
2-2 Fázis (290 sec): 1 Plagued Champion és 1 Plagued Guardian
2-3 Fázis (400 sec): 2 Plagued Guardian
Plagued Warrior: 104,264 - 130,330 HP
- Cleave: 110% fegyversebzés 2 célpontra.
Plagued Champion: 104,264 - 130,330 HP
- Mortal Strike: 100% fegyver sebzés, és a célpont beérkező healje 50%-kal csökken 5 másodpercig.
- Shadow Shock: 2313 to 2687 HP (2960 to 3440 HP) Shadow sebzés 25 lábon belül.
Plagued Guardian: 52,130 - 83,408 HP
- Blink: Teleportál 20 lábon belül bárhova. (vagy használja vagy nem, nem emlékszem rá...)
- Arcane Explosion: 2313 to 2687 HP (2590 to 3010 HP) rcane sebzés 30 lábon belül.
A Bosst a balkon közelében, vagy a terem közepén tankolni.
Az addokat az OT veszi fel , a DD pedig őket veri le minél hamarabb.
Curse-t, Cripple-t folyamatosan szedni. Amikor a 2. fázis van, az MT is az addokat üti.
Amennyiben nem megy le a harmadik második fázisban a Boss, úgy enrage-el, ami +1000% sebzéssel jár, vagyis wipe.
Ha a Curse-t nem szedjük,akin rajta van az kimegy 30 lábon kívülre, és robbanás után visszajön.
Az addok Északnyugat, Északkelet és Délnyugat felől jönnek. Jó Dps-sel a teleportálás a balkonra 80-50-0% HP-nál tö rténik. Heroismot lehet már az elején el kellene lőni...
Mindenkinek bent kell lenni a teremben, mert a harc kezdete után már nem lehet bemenni!!!
Az addokat az OT veszi fel , a DD pedig őket veri le minél hamarabb.
Curse-t, Cripple-t folyamatosan szedni. Amikor a 2. fázis van, az MT is az addokat üti.
Amennyiben nem megy le a harmadik második fázisban a Boss, úgy enrage-el, ami +1000% sebzéssel jár, vagyis wipe.
Ha a Curse-t nem szedjük,akin rajta van az kimegy 30 lábon kívülre, és robbanás után visszajön.
Az addok Északnyugat, Északkelet és Délnyugat felől jönnek. Jó Dps-sel a teleportálás a balkonra 80-50-0% HP-nál tö rténik. Heroismot lehet már az elején el kellene lőni...
Mindenkinek bent kell lenni a teremben, mert a harc kezdete után már nem lehet bemenni!!!
Heigan the Unclean
3,067,900 - 9,273,425 HP
1. Fázis: Lassú Tánc
- Spell Disruption: A Boss körül 20 lábon belül a varázslási idő 300%-kal nő (ami 2 seces az 6 seces lesz).
- Decrepit Fever: 50%-ra csökkenti a maximum HP-t, és 3000 HP (4500 HP) Nature sebzés 3 másodpercenként 21 másodpercig 20 lábon belül.
- Eruption:
6,650 to 7,350 HP Nature sebzés a terem 75%-ában, a platform
kivételével 8 másodpercenként. Zöld méreg kitörések a talaj
repedéseiből, jobb nem állni ilyen repedésen.
A harc kezdete után 90 másodperccel Heigan visszateleportál a platformra, és kezdetét veszi a 2. fázis.
A tánclépések: 1-2-3-4-3-2-1-2 és teleportál.
2. Fázis: Gyors Tánc
- Plague Cloud: 7500 HP Nature sebzés másodpercenként a platform egész területén.
- Eruption: 6,650 to 7,350 HP Nature sebzés a terem 75%-ában, a platform kivételével 3 másodpercenként. Zöld méreg kitörések a talaj repedéseiből, jobb nem állni ilyen repedésen.
A 2. fázis 45 másodpercig tart.
A tánclépések: 1-2-3-4-3-2-1-2-3-4-3-2 és újra harcol.
A harc előtt mindenkinek bent kell lennie, mert itt sem lehet utólagosan becsatlakozni.
A terem addig le lesz zárva, amíg a Boss meg nem hal vagy wipe nem történik.
Ha az ajtó felől nézzük,akkor a platform jobb alsó sarkához húzza oda a Tank a Bosst, a Healerek és a távolsági DD felmegy a platformra, és 20 lábnál messzebbről támad és gyógyít, hogy ne érje a Spell Disruption.
A terem 4 negyedre van osztva, a Tank ahova húzta, az az 1. negyed.
A következő a terem távolabbi fele felé vagy, és így tovább. Amint eltűnik a 2. negyed területéről a méreg, ez kb 8 másodperc, akkor azonnal át kell menni oda a Tankoknak és a közelharci DD-nek, különben bekapja ez Eruption-t.
És így haladunk tovább a 3. és a 4. negyed felé, majd vissza egészen az 1-ig, a platformtól kb 10 láb távol legyünk mindig!
Amint eltelik a 90 másodperc, utána visszateleportál a platform közepére.
Ilyenkor mindenki az 1 negyed kiindulási helyére megy, aki a platformon marad az gyakorlatilag öngyilkos lesz, mivel másodpercenként 7500 HP Nature sebzést kap be.
Arra, hogy odafussunk az 1. negyedbe, körülbelül 2-3 másodpercünk van. Innentől indul a 2. fázis, ami annyiban különbözik az 1. fázistól, hogy nem kell püfölni a Bosst, viszont a méregfeltörések a padló réseiből gyorsabban következnek be, 3 másodpercenként.
Amint eltűnik a 2. negyedről a méreg, átfutni oda, és így tovább. A 3-4 negyednél el lehet számolni magunkat, ilyenkor túlfutunk, azonnal vissza kell menni. Amint letelik a 45 másodperc, a Boss rámegy a legnagyobb aggróval rendelkezőre, és kezdődik minden elölről.
Tauntolható, vagyis ha az MT meghalt, az OT fel tudja venni a Bosst.
Nem olyan nehéz, csak oda kell figyelni a lépésekre, a healre és az időzítésre.
Jó ötlet egy tapasztaltabb emberre jelet rakni, és azt követik a többiek.
Talán lehet DoTolni a 2. fázisban instant Dotokkal, ezt ki lehet majd próbálni... Totem, Nature protection aura előnyben.
A terem addig le lesz zárva, amíg a Boss meg nem hal vagy wipe nem történik.
Ha az ajtó felől nézzük,akkor a platform jobb alsó sarkához húzza oda a Tank a Bosst, a Healerek és a távolsági DD felmegy a platformra, és 20 lábnál messzebbről támad és gyógyít, hogy ne érje a Spell Disruption.
A terem 4 negyedre van osztva, a Tank ahova húzta, az az 1. negyed.
A következő a terem távolabbi fele felé vagy, és így tovább. Amint eltűnik a 2. negyed területéről a méreg, ez kb 8 másodperc, akkor azonnal át kell menni oda a Tankoknak és a közelharci DD-nek, különben bekapja ez Eruption-t.
És így haladunk tovább a 3. és a 4. negyed felé, majd vissza egészen az 1-ig, a platformtól kb 10 láb távol legyünk mindig!
Amint eltelik a 90 másodperc, utána visszateleportál a platform közepére.
Ilyenkor mindenki az 1 negyed kiindulási helyére megy, aki a platformon marad az gyakorlatilag öngyilkos lesz, mivel másodpercenként 7500 HP Nature sebzést kap be.
Arra, hogy odafussunk az 1. negyedbe, körülbelül 2-3 másodpercünk van. Innentől indul a 2. fázis, ami annyiban különbözik az 1. fázistól, hogy nem kell püfölni a Bosst, viszont a méregfeltörések a padló réseiből gyorsabban következnek be, 3 másodpercenként.
Amint eltűnik a 2. negyedről a méreg, átfutni oda, és így tovább. A 3-4 negyednél el lehet számolni magunkat, ilyenkor túlfutunk, azonnal vissza kell menni. Amint letelik a 45 másodperc, a Boss rámegy a legnagyobb aggróval rendelkezőre, és kezdődik minden elölről.
Tauntolható, vagyis ha az MT meghalt, az OT fel tudja venni a Bosst.
Nem olyan nehéz, csak oda kell figyelni a lépésekre, a healre és az időzítésre.
Jó ötlet egy tapasztaltabb emberre jelet rakni, és azt követik a többiek.
Talán lehet DoTolni a 2. fázisban instant Dotokkal, ezt ki lehet majd próbálni... Totem, Nature protection aura előnyben.
Loatheb
6,693,600 - 20,220,250 HP
- Necrotic aura: 20 másodpercenként varázsolja, és 17 másodpercre megszünteti a healt.
- Summon Spore:
30 másodpercenként idéz egy Spórát amit a dpsnek meg kell ölni minél
előbb, mert +50% crit esély és 100% Threat csökkenés 90 másodpercig. 5
emberre hat 10 lábon belül.
- Deathbloom:
30 másodpercenként az egész raidre rakja. 200 HP (720 HP) Nature sebzés
másodpercenként 6 másodpercig, és a végén 1200 HP (1500 HP) Nature
sebzés.
- Inevitable Doom:
4000 HP (5000 HP) Shadow sebzés mindenkire a varázslás után 10
másodperccel, a kezdéstől számítva 2 perc után kezdi el varázsolni. 30
másodpercenként varázsolja. 5 perccel a harc kezdete után 15
másodpercenként varázsolja. Egyfajta soft enrage.
A Spórát minél előbb megölni, a kapott buffal ütni a Bosst.
A Tank ne vegye fel a Spórát a Threat csökkenés miatt.
A Healereknek 3 másodpercük van a gyógyításra. A Necrotic aura lejárása előtt elkezdesz egy 2.5 seces healt, és még utána van még egy 2.5 seces healre időd.
Ezen idő alatt AOE Heal.
Shadow aura ajánlott, és potik is. Az egész harc a Healről és a dps-ről szól.
A Tank ne vegye fel a Spórát a Threat csökkenés miatt.
A Healereknek 3 másodpercük van a gyógyításra. A Necrotic aura lejárása előtt elkezdesz egy 2.5 seces healt, és még utána van még egy 2.5 seces healre időd.
Ezen idő alatt AOE Heal.
Shadow aura ajánlott, és potik is. Az egész harc a Healről és a dps-ről szól.