Greem | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 5:06 PM | Üzenet # 1 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Állapot: Offline
| DoTolás Okosan Ebben a rövid Guide-ban a DoTok mechanikájáról szeretnék beszélni. Elolvasásával és elsajátításával az információknak komolyabb dps növekedést lehet elérni a Shadow Priest, Affli Lock, és MM hunter speceken és kisebb teljesítmény javulást lehet elérni minden kasztnál aki kontrollált DoTolásra képes (Vagyis nem Deep Wounds, nem Ignite, hanem Rend, SW:P, stb...).
A taurin a Dotok mechanikája teljesen megegyezik a hivatalos Blizzes megoldással miszerint a Castok, Chanellek és Dotok sebzése a Kezdeti statisztikáink alapján számítódnak a cast indításakor. Későbbi Debuff és Stat változások nem befolyásolják a dotok sebzését, Crit ratingjét, Hastejét. Ez egy nagyon erőteljes eszköz a fent említett 3 kaszt kezében ugyanis ezeknek a kasztoknak van 3 talentje ami képes frissíteni a dotokat új application nélkül. Ezek a Chimera Shot, Everlasting Affliction és a Pain and Suffering.
MM hunter esetében a sperpent sting csak APval skálázódik így annyit tehetünk csupán hogy az AP trinketeket, buffokat elnyomjuk a serpent applikálása előtt. Ezáltal dmg növekedést érhetünk el a Serpent Stingen és a Chimera Shoton az egész fight erejéig.
Shadow Priestnél a Shadow Word: Pain Spellpowerrel és Crit Ratingel skálázódik így egy komolyabb trinket segítségével egész jó buffokra tehetünk szert. Példának okáért a Nevermelting Ice nevű könnyen beszerezhető Trinket segítségével +20% Critet helyezhetünk a SW:P-re az egész fight idejére.
Affli Locknál még durvább a helyzet hiszen az amúgy is durva sebzéssel bíró Corruption a Qiuck Decay segítségével skálázódik Critel, Haste, Spell Powerrel. Ez papíron valami eszméletlen brutális tud lenni, ugyanis: Haste Potion (500) + Erradiction (20%) + Black Magic (240) + Engineer Gloves (350) + Heroism (30%) = +83,24% Haste a Corruption-ön. Mondhatja valaki hogy ezt nehéz összehozni és nem is a fight elején, igaza is van, nézzünk akkor egy életszerűbb helyzetet. Indul a harc, a Lock felhajít egy corruptiont beküldi a 2 shadowboltját, 1 Hauntot, UA, CoA, frissíti a Corr-t. Hoppá, proccolt az Erradiction, elnyomja a Shard of the Crystaled Heart trinketjét és egy Haste potit, frissíti a Corr-t. [(512+500)/32,79]+20=+50,86%. Black Magic simán procolhat erre, de azt hiszem +50% haste is bőven elég a Corr-ra kezdésnek, hiszen a corr nagyot üt, ha gyorsabb akkor több Nightfall proc, több Erradiction proc és ráadásul többet is healel.
Frissítés: Hiába van automata Frissítő talentünk, frissítenünk is illik a dotunkat (dotjainkat) bizonyos szituációkban. Ugyanis nem csak hogy a Karakterisztikánik kezdeti értékeit számítja a DoT, de a debuffokat is. Így 1-2 fighton egy okos frissítés óriási hatást érhet el. pl.: Yeti nekimegy a falnak. Ebben az esetben duplákat lövünk a bossba, és ez hatással van a DoTokra is. Azonnal frissítsük lehetőleg trinkettel az összes DoTunkat a targeten ugyanis ez a plusz hatás nem esik le a dotról. Ilyen hatás még a Lock esetében a Death Embrace is ami 35%alatt 12% plusz sebzést visz be. 34%on becsattan a Yeti a falba és te Heroval, Erradictionel, haste potival, trinkettel bedurrantod a corruptiont... Áucs! Ezen felül mint már említettem a Chanelling spellek is a kezdeti statisztikákból dolgoznak így egy Drain Soul a Yeti végén borzalmas erős tud lenni hiszen kb 20K-kat tikkel még azután is hogy a Yeti magához tért. Továbbá érdemes mindig megfontolni 1-1 frissítést ha trinketünk, Black Magic-ünk procol, herozunk. Részemről amikor még az Abyssal Rune-t használtam minden procnál frissítettem a Vampiric Touch-ot és Decouring plaget. Hero alatt ha frissítjük ezeket a dotokat akkor még pont tudunk a hero végén is frissíteni, így maximalizáljuk a hatását.Hozzáadva (2012-01-15, 5:06 PM) --------------------------------------------- Clipping: Akkor Clippelünk egy DoT-ot ha recastoljuk még a lejárta előtt. Ez abban a tekintetben jó hogy maximalizáljuk az Up Timeot, de ha Clippelünk egy dotot könyen előfordulhat hogy kimarad vagy késleltetünk 1 Ticket. Ez szinte minden esetben DPS kiesés, de megfontolandó, ha másképp nem vagyunk képesek fenntartani a dotokat. Single Target DPS esetében semmiféleképp ne csináljuk, csak ha egy buff/debuff miatt akarunk újra applikálni.
Multitarget Dotolás: DoT központú classok esetében a több target a jobb. Affli locknál egyértelműen megéri egy Corr+CoA kombót felrakni minden Target-re. Shadow Priest esetében pedig olyan 2 esetleg 3 targetet érdemes a dotokkal megszórni. A main targeten fentartjuk a Devouring Plague, Unstable Affliction spelleket (hiszen ezek nem lehetnek 1nél több targeten) és a SW:P,Vamp Touch illetve Corr, CoA spelleket folyamatosan frissítjük a targeten. Megfontolandó a Clipping, de DPS kiesést okoz. Ha a dot lejárta előtt frissítjüka dotunkat valószínűleg nem marad időnk a Main target DoTjainak fenntartására és ezzel elrontjuk a rotánkat.
Remélem volt akinek hasznos volt ez az olvasmány. Köszönöm hogy elolvastátok. Ha valamivel kiegészítenétek vagy nem értetek egyet valamivel írjátok.
Az üzenetet módosította: Greem - Vasárnap, 2012-01-15, 5:05 PM |
|
| |
Pounce | Dátum: Péntek, 2012-01-20, 4:27 PM | Üzenet # 2 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Állapot: Offline
| Hát nem sokan olvasták , de jó kis cucc lett:) kapsz egy piros pontot. Ha összegyűlik öt beválthatod egy sörre:P
|
|
| |
Rozpri | Dátum: Szombat, 2012-01-28, 11:14 AM | Üzenet # 3 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Állapot: Offline
|
|
|
| |